mandag 1. november 2010

Mine aller første sangkort

Hjulene på bussen, Lille Petter Edderkopp, En elefant kom masjerende og Fløy en liten blåfugl. Alle er de med i dagens nylansering: Mine aller første sangkort.

Sing Sang ønsker å videreføre tradisjoner på en alternativ måte. Vakkert, enkelt og brukervennlig. Nå ønsker de også å involvere de aller minste. Dette er en flott gave å gi til dåpsbarn, nybakte foreldre og stolte besteforeldre.



Se også bloggen på Fava.no og et veldig godt innlegg hos bloggeren HildeM.

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Så herlig at du likte innlegget mitt! Kortene er fantastiske, så jeg håper at mange små får gleden av å oppdage disse flotte kortene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. De var kjempefine, har blitt en favoritt her hjemme! Blogginnlegget er ferdigskrevet, må bare få fotodokumentert litt :) Kanskje allerede i kveld?

    Enig med Hilde, håper flere finner veien til kortene og finner glede i dem.

    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  3. Da gleder jeg meg også til å se ditt innlegg, Cecilie.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails