fredag 4. desember 2009

5. Desember - Vi tenner et lys for Regine!

Regine Stokke er en person jeg aldri har møtt privat. Likevel har jeg fått ta del i hennes kamp mot kreften via hennes blogg, Face Your Fear. Bloggen handler om en tenåringsjentes 15 måneders lange kamp mot kreft. Det gjør noe med oss når vi ser barn og ungdom gå bort så altfor tidlig. Jeg tror det var derfor Regines blogg hadde så mange lesere. Hun viste oss at livet er skjørt og ingen selvfølge. Nå er hun dessverre død og hun døde så altfor tidlig.

Til Regines familie: selv om jeg aldri har møtt dere føler jeg med dere. Ønsker dere en velsignet julehøytid. Ord kan ikke beskrive sorgen dere bærer på og dere skal vite at veldig mange tenker på Regine.

Jeg ønsker å minne alle barn som dør tidlig av en dødelig sykdom med denne sangen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails